Skip to main content

Darbplūsmas iestatīšana

Lai iestatītu darbplūsmu elektronisko dokumentu (e-dokumentu) apstrādei Microsoft Dynamics 365 Business Central, veiciet šādas darbības:

image-20250213-161934.png

  1. Darbplūsmas veidnes atjaunošana
  • Navigācijas joslā izvēlieties ikonu ar spuldzīti, kas atver funkciju "Tell Me", ievadiet "Darbplūsmas veidnes" un atlasiet saistīto saiti.

  • Ja lapā "Darbplūsmas veidnes" neatrodat veidni ar nosaukumu "E-Document Workflow Templates", izvēlieties darbību "Atjaunot Microsoft veidnes". Šī darbība atjaunos noklusējuma darbplūsmas veidnes, kas pieejamas sistēmā.

  1. Jaunas darbplūsmas izveide no veidnes
  • Dodieties uz lapu "Darbplūsmas" un izvēlieties darbību "Jauna darbplūsma no veidnes".

  • Atvērtajā logā atlasiet atbilstošo e-dokumentu darbplūsmas veidni. Piemēram, varat izvēlēties veidni "Send to one service" vai "Send to multiple services", atkarībā no jūsu uzņēmuma vajadzībām.

  • Pēc veidnes izvēles tiks izveidota jauna darbplūsma, kurā būs iekļauti visi izvēlētās veidnes soļi un iestatījumi.

  1. Darbplūsmas pielāgošana
  • Atvērtajā darbplūsmas lapā varat pielāgot darbplūsmu, rediģējot esošos soļus vai pievienojot jaunus.

  • Laukā "Tad atbilde" izvēlieties "Nosūtīt e-dokumentu, izmantojot iestatījumu", lai konfigurētu darbplūsmas atbildes darbību.

  • Norādiet iepriekš izveidoto e-dokumentu pakalpojumu, kas tiks izmantots dokumentu nosūtīšanai.

  1. Darbplūsmas aktivizēšana
  • Pēc visu nepieciešamo pielāgojumu veikšanas pārliecinieties, ka darbplūsma ir aktivizēta. Lai to izdarītu, pārbaudiet, vai ir atzīmēta izvēles rūtiņa "Aktivizēts".

  • Ja darbplūsma nav aktivizēta, atlasiet darbību "Aktivizēt", lai to iespējotu.

Pēc šo darbību veikšanas jūsu Business Central sistēma būs konfigurēta e-dokumentu apstrādei, izmantojot pielāgotu darbplūsmu, kas atbilst jūsu uzņēmuma procesiem un prasībām.