Darbplūsmas iestatīšana
Lai iestatītu darbplūsmu elektronisko dokumentu (e-dokumentu) apstrādei Microsoft Dynamics 365 Business Central, veiciet šādas darbības:
- Darbplūsmas veidnes atjaunošana
-
Navigācijas joslā izvēlieties ikonu ar spuldzīti, kas atver funkciju "Tell Me", ievadiet "Darbplūsmas veidnes" un atlasiet saistīto saiti.
-
Ja lapā "Darbplūsmas veidnes" neatrodat veidni ar nosaukumu "E-Document Workflow Templates", izvēlieties darbību "Atjaunot Microsoft veidnes". Šī darbība atjaunos noklusējuma darbplūsmas veidnes, kas pieejamas sistēmā.
- Jaunas darbplūsmas izveide no veidnes
-
Dodieties uz lapu "Darbplūsmas" un izvēlieties darbību "Jauna darbplūsma no veidnes".
-
Atvērtajā logā atlasiet atbilstošo e-dokumentu darbplūsmas veidni. Piemēram, varat izvēlēties veidni "Send to one service" vai "Send to multiple services", atkarībā no jūsu uzņēmuma vajadzībām.
-
Pēc veidnes izvēles tiks izveidota jauna darbplūsma, kurā būs iekļauti visi izvēlētās veidnes soļi un iestatījumi.
- Darbplūsmas pielāgošana
-
Atvērtajā darbplūsmas lapā varat pielāgot darbplūsmu, rediģējot esošos soļus vai pievienojot jaunus.
-
Laukā "Tad atbilde" izvēlieties "Nosūtīt e-dokumentu, izmantojot iestatījumu", lai konfigurētu darbplūsmas atbildes darbību.
-
Norādiet iepriekš izveidoto e-dokumentu pakalpojumu, kas tiks izmantots dokumentu nosūtīšanai.
- Darbplūsmas aktivizēšana
-
Pēc visu nepieciešamo pielāgojumu veikšanas pārliecinieties, ka darbplūsma ir aktivizēta. Lai to izdarītu, pārbaudiet, vai ir atzīmēta izvēles rūtiņa "Aktivizēts".
-
Ja darbplūsma nav aktivizēta, atlasiet darbību "Aktivizēt", lai to iespējotu.
Pēc šo darbību veikšanas jūsu Business Central sistēma būs konfigurēta e-dokumentu apstrādei, izmantojot pielāgotu darbplūsmu, kas atbilst jūsu uzņēmuma procesiem un prasībām.