Skip to main content

E-Invoice

Lai konfigurētu Latvian EDI E-Rēķini Microsoft Dynamics 365 Business Central un iespējotu elektronisko dokumentu (e-dokumentu) apmaiņu, veiciet šādas uzstādīšanas darbības:

  1. E-dokumentu pakalpojuma iestatīšana - Konfigurējiet e-dokumentu pakalpojuma savienojumu un akreditācijas datus

  2. Dokumentu sūtīšanas profila iestatīšana - Iestatiet dokumentu sūtīšanas profilus automātiskai e-dokumentu pārsūtīšanai

  3. Darbplūsmas iestatīšana - Konfigurējiet darbplūsmas dokumentu apstiprināšanai un apstrādei

  4. Elektronisko dokumentu (e-dokumentu) funkcionalitāte - Iespējojiet un konfigurējiet e-dokumentu funkcijas

Sekojiet šīm darbībām secīgi, lai izveidotu pilnīgu integrāciju ar Latvijas EDI sistēmu elektronisko rēķinu un citu biznesa dokumentu sūtīšanai un saņemšanai.